برای دریافت نسخه آزمایشی این نرم افزار در استان کرمانشاه می توانید با شماره 09187401362 حیدری تماس بگیرید.



حسابداری مالی    

     

تعاریف-تعریف چندین پروژه به صورت نامحدود
-ثبت کلیه عملیات و گردشها به صورت کاملا مجزا برای هر پروژه
-تعريف حساب ها در 4 سطح سرگروه، كل، معين، تفضيلي
-امكان تعريف حساب هاي مختلف تا 9999 حساب كل، 99999 حساب معين و 999999 حساب تفضيلي
-ارائه سرفصلهای حسابداری بر مبنای استانداردهای حسابداری
-امکان تعریف شرحهای تکراری و استفاده از آنها در ورود اطلاعات اسناد
-امکان ثبت لیست جزئیات حساب ها( دفتر تلفن )

عملیات و امکانات-ورود اطلاعات سند، بدون نياز به مرتب كردن آن و امكان مشاهده و چاپ سند به صورت استاندارد (كلاسيك)
-نگهداری اسناد در دو وضعیت موقت و دائم
-انتخاب حساب بر اساس کد و یا قسمتی از عنوان حساب
-امکان جابجایی مقادیر بستانکار و بدهکار، مرتب سازی و جابجایی آرتیکلها در سند
-امکان کپی محتویات سند ثبت شده در سندی دیگر
-امکان ثبت اسناد به صورت ماهیانه
-جستجو بر اساس كليه اطلاعات سند (شماره، تاريخ، مبلغ، شرح و...)
- ايجاد دوره هاي مالي ميان سال و انتقال حساب ها به صورت خودكار و صدور اسناد افتتاحيه و اختتاميه و انتقال سرفصل حساب ها به دوره مالي جديد
-امکان مشاهده اطلاعات انواع فاکتورها و رسیدها با توجه به آرتیکلهای وابسته
-امکان استفاده از جستجو و گزینش در کلیه فرمها و گزارشات
-اخذ سند حسابداري، از اطلاعات موجود در ساير بخشهاي نيستان

گزارشات-مشاهده ليست اسناد حسابداري همراه با جزئيات آن (شماره سند، تاريخ سند، وضعيت سند و...)
-امکان چاپ اسناد بر اساس آیتم های مختلف
-گزارش دفاتر روزنامه، كل، معين و تفضيلي
-گزارش تراز 2 و4 ستوني در كليه سطوح
-ارائه صورتهاي سود و زيان و ترازنامه
-گزارش خلاصه اسناد حسابداري (سند حسابداري ماهيانه)
-گزارش حساب هاي بدهكار، بستانكار و بدون مانده در سطح كل، معين و تفضيلي
-مشاهده گردش حساب ها به صورت پلكاني و در كليه سطوح
-ثبت اسناد به دو صورت موقت و دائم
     
    دریافت و پرداخت (چک)    

     

تعاریف-تعريف حسابهاي بانكي مختلف
-معرفی دسته چكها و گزارش وضعيت چكها
-تعریف حسابهای مالی لازم جهت صدور خودکار اسناد مالی
-تعریف تنخواه داران و صدور سند صورت خلاصه تنخواه و کنترل مانده و سقف تنخواه داران

عملیات و امکانات- اسناد دريافتي :
1) ثبت اطلاعات اسناد دريافتني، اصلاح یا حذف آنها
2) ثبت گردشهاي مختلف سند دريافتي شامل ( در جريان وصول، وصول، واگذاري، استرداد و برگشت)
3)ثبت اسناد نقدي دريافتي، اصلاح یا حذف آنها
-اسناد پرداختي :
1)ثبت اطلاعات اسناد پرداختني، اصلاح یا حذف آنها
2)ثبت گردشهاي مختلف سند پرداختي شامل ( برداشت، استرداد و برگشت )
3)ثبت اسناد نقدي پرداختي، اصلاح یا حذف آنها
- امكان ويرايش و حذف آخرين گردش و يا كليه گردش های چک
-امکان راس گیری از اسناد دریافتنی
-امکان چاپ بر روی چک های مختلف با فرمت دلخواه و ذخیره تنظیمات آنها (چک پرینت)
-صدور سند حسابداري به صورت خودكار، توسط سيستم حسابداري مالي نيستان از كليه عمليات و گردشها تسویه فاکتورهای خرید و فروش به وسیله سیستم دریافت و پرداخت

گزارشات-گزارشهاي تفضيلي، مشروح و خلاصه از اسناد دريافتني(در جریان وصول، برگشتنی و...) و پرداختني(صادر شده، برداشت شده، برگشتی و...)
- گزارش از وضعيت اسناد دريافتي و پرداختي در بازه زماني ( دريافت، سررسيد و آخرين گردش ) به تفكيك وضعيت
- گزارش تاريخچه گردش اسناد ( چك )
- نمودار دریافت و پرداخت ها در بازه زمانی خاص
- انجام عمليات بستن حسابها و انتقال اسناد در گردش به دوره مالي جديد.
     
    انبارداری (خرید / فروش)    

     

تعاریف-تعريف مراكز خريد / فروش مختلف و تعريف مراكز عوارض و ماليات
-تعریف چندین انبار به تعداد دلخواه و توزیع موجودی اولیه کالاها در انبارهای تعریف شده
-معرفی کالاها و گروه بندی آنها به صورت درختی در سه سطح با امکان تعیین طول کدکالا
-ثبت و نگهداری مشخصات کالاها از قبیل: کد، نام،کد فنی، شماره سریال، واحد کل و جزء و سایر موارد
-امكان تعريف واحد اندازه گيري كالاها بر اساس جزء یا کل و جزء
-تعریف موجودی اولیه، قیمت واحد، حداقل، حداکثر مو جودی و حد سفارش برای هر کالا به تفکیک انبار
-ایجاد بارکد به وسیله نرم افزار برای هر کالا به همراه نام کالا
-تعيين روش قيمت گذاري بر حسب نياز كاربر ( MEDIUM , LIFO , FIFO)
-تعريف حسابهاي اشخاص ( خريداران / فروشندگان ) و ارتباط كدها با ليست سرفصلهاي حسابداري

عملیات و امکانات-صدور و ويرايش فاكتورهاي خريد، برگشت از خريد، خريد اماني، برگشت از خريد اماني با امکان تسویه حساب
-صدور و ويرايش فاكتورهاي فروش، برگشت از فروش، فروش اماني، برگشت از فروش اماني با امکان تسویه حساب
-تعریف پيش فاكتور و امکان صدورفاکتور فروش با استفاده از اطلاعات پیش فاکتور
-امکان ثبت کلیه عملیات انبار اعم از صدور رسید ورود به انبار، حواله خروج از انبار و رسید ضایعات
-اخذ سند حسابداري توسط سيستم حسابداري مالي نيستان از انواع رسيدها به صورت اتوماتيك
-امکان مشاهده سند مالی، مانده حساب و صورت حساب مشتری از درون فاکتور
-ثبت تخفیف به صورت ریالی و درصدی در هنگام صدور انواع فاکتورهای مختلف
-گزارش انبار گردانی و مغایرت....
-امكان جستجوی سریع کالاها بر اساس کد و نام کالا، شماره سريال و کد فنی در هنگام صدور فاكتور
-امکان صدور فاکتور با استفاده از دستگاه بارکدخوان برای سرعت در کار
-قابلیت محاسبه مالیات بر ارزش افزوده در هنگام صدور فاکتور
- صدور فيش صندوق
-امکان انتقال موجودی کالاها به صورت مقداری و ریالی از دوره مالی قبل

گزارشات-مشاهده ليست فاكتورها، همراه با جزئيات آنها
-گزارش موجودي كالا ( مقداري و مقداري- ريالی ) بر اساس بازه زمانی
-گزارش كاردكس كالا ( مشروح گردش كالا ) بر اساس بازه زمانی
-گزارش کالاهایی که به نقطه سفارش، حداقل و یا حداکثر موجودی رسیده اند (بر اساس بازه زمانی)
-گزارش کالاهای موجود در انبار، با موجودی منفی و کالاهای دارای گردش(بر اساس بازه زمانی)
-گزارش صورتحساب مشتری مشتمل بر کلیه عملیات مالی و ریز کالاهای خریداری شده یا فروخته شده به مشتری مورد نظر در بازه زمانی خاص
-گزارش انواع فاكتورهاي خريد، فروش، برگشت از خرید، برگشت از فروش
-گزارش خلاصه و جامع خريد و فروش
-نمودار خرید و فروش کالاها در بازه زمانی خاص
-انجام عمليات بستن حسابها، صدور فاکتورهای افتتاحیه، اختتامیه، انتقال كدينگ كالاها و انتقال موجودي كالاها به دوره مالي جديد
     
    سایر امکانات نرم افزار    

     

ساير امكانات -استفاده از كليدهاي ميانبر، براي سهولت در انجام كارها بر اساس استانداردهاي Windows
-قابلیت باز شدن پنجره های پرکاربرد به صورت همزمان
-ايجاد و تعريف دوره هاي مالي و انتقال داده ها
-امكان تعريف دوره هاي مالي به صورت ميان سال
-فعال و غيرفعال سازي دوره هاي مالي
-امكان ايجاد و تنظيم حق دسترسي كاربران به قسمتهاي مختلف برنامه و دوره هاي مالي و تعريف ساعات مجاز اتصال به سيستم
-امكان كار بر روي شبكه هاي كامپيوتري ( LAN,WAN,… ) توسط چندين كاربر به طور همزمان
-پشتيبان گيري و احياي اطلاعات بخشهاي مختلف سيستم به صورت مجزا و امكان مشاهده محتويات و اطلاعات فايلهاي پشتيبان
-ذخيره سازي فايلهاي پشتيبان بر روي مسيرهاي پيشنهادي كاربر
-بروز رساني خودكار نرم افزار از طريق اينترنت ( Live Update )
-تعريف مشخصات شركت شامل ( آرم، عنوان، كد اقتصادي، آدرس، تلفن، فاكس، سايت اينترنتي، پست الكترونيك و ساير توضيحات )
-امكان تعريف تنظيمات اوليه سيستم شامل كاربران و دوره هاي مالي از خارج برنامه
-راهنماي استفاده از نرم افزار به صورت كامپيوتري تحتAdobe Acrobat
-ساير امكانات مانند ماشين حساب، خروجيPDF و Excel ، ارسال گزارشات از طريق فاكس و .....
-تبديل محيط Windows به زبان فارسي

برای دریافت نسخه آزمایشی این نرم افزار در استان کرمانشاه می توانید با شماره 09187401362 حیدری تماس بگیرید.

حسابداران جوان نماینده شرکت نرم فزاری نیستان در استان کرمانشاه


برای دریافت نسخه آزمایشی این نرم افزار در استان کرمانشاه می توانید با شماره 09187401362 حیدری تماس بگیرید.


حسابداران جوان نماینده شرکت نرم فزاری نیستان در استان کرمانشاه